آیا یک لوگو پویا مناسب برای تجارت شما است؟
نوشته شده توسط : لوگو کو

یک  لوگو پویا ، بر خلاف یک  لوگو استاتیک ، بسته به متن تغییر می کند ( به ترفندهای به موقع گوگل فکر کنید ). در حالی که جنبه های خاصی از  لوگو های پویا ثابت می ماند ، طراحان آزادی زیادی را برای کشف تغییرات رنگ ، شکل و ارائه دارند.

بسیاری از شرکتها به دلیل تطبیق پذیری و توانایی بازتاب خلاقیت در یک تجارت ،  لوگوهای پویا را دوست دارند.سفارش طراحی لوگو پویا  از آنجا که این  لوگو برای هر محیط جدیدی که در آن قرار دارد سفارشی می شود ، می تواند هر زمان یک عکس خاص و تازه را ارائه دهد. در مورد علائم بخوانید که این رویکرد برای طراحی  لوگو برای شغل شما مناسب است.

شما شرکت خود را در داخل و خارج می شناسید
_

یک  لوگو پویا با حفره محل یکسان نیست! اگر انتخاب  لوگو را کنار گذاشته اید زیرا انتخاب یک تصویر درست است کار سختی نیست ، فکر نکنید که یک لوگوی پویا یک راه حل آسان برای بی احتیاطی است. در هر صورت ، شما باید اعتماد به نفس استثنایی به  لوگو انتخابی خود داشته باشید تا تغییر دهید.

 لوگو های پویا موفقیت آمیز به دلیل عناصر باقی مانده و همینطور جنبه های متغیر کار می کنند. بدون ایده اصلی ،  لوگو شما به یک ظروف سرباز یا مسافر تبدیل می شود.

انتشارات ، Knopf ، ترسیم خط از سگ Borzoi در وسط به عنوان  لوگو خود را انتخاب کرد. هر طراح کتاب چرخش خود را در مورد چگونگی ترسیم Borzoi قرار می دهد . Knopf حتی برای تشویق طرح های جدید مسابقه ای برگزار کرد . با وجود همه تغییرات خلاق ، اندازه کلی ، قرارگیری (روی ستون فقرات کتاب) و نمایش یکسان است.

 

مشتریان شما می توانند شما را به راحتی تشخیص دهند
_

نیکلودئون نمونه بسیار خوبی از یک شرکت است که از  لوگوهای پویا درست استفاده می کند. شکل از یک اسپلوت به یک موشک کشتی ، ماهی ، پا یا هر چیز دیگری متفاوت است. قلم بازیگوش و رنگ نارنجی درخشان یکسان است و همه شکل های دیوانه وار را با هم گره می زند.

USA Today رنگ و تصویربرداری از  لوگو خود را متناسب با هر بخش تغییر می دهد. یک شماره را انتخاب کنید و نماد را به عنوان یک توپ در بخش ورزش ، یک نمودار پای در بخش پول و یک مکان نما "در حال کلیک کردن" روی  لوگو در اخبار فنی مشاهده خواهید کرد. روز بعد تغییرات جدیدی پیدا خواهید کرد.

در هر حالت ، شرکت تقریباً می تواند تضمین کند که مشتریان نسخه های مختلف  لوگو را مشاهده می کنند. یک بیننده نیکلودئون احتمالاً حداقل برای یک نمایش 30 دقیقه ای دور هم می چرخد ​​، و یک خواننده خبر احتمالاً چند بخش را بررسی می کند. این قرار گرفتن در معرض برای کمک به مشتریان در تشخیص لوگو مهم است ، اما در آینده ظاهر می شود.

مشاغل شما حول تغییر
_ چرخش دارد _

شرکتهای ذکر شده تاکنون مشترکات زیادی دارند. همه آنها محتوا را ارائه می دهند که مرتباً تغییر می کند.  لوگو های پویا برای این نوع مشاغل مفید هستند زیرا گرفتن طیف کامل پیشنهادات با یک تصویر کار سختی است.

آیا می توانید یک نمایش را برای تعریف کل یک تئاتر یا یک وب سایت انتخاب کنید تا از قدرت موتور جستجوگر استفاده کنید؟ انتخاب یک نقطه شروع به یاد ماندنی (مانند یک طرح کلی از ساختمان تئاتر ) و تازه کردن تصاویر با هر فصل تولید ، منطقی تر خواهد بود.

البته شما می توانید حتی برای شغلی که تغییر چندانی نمی کند ، مانند سالن ، یک  لوگو پویا انتخاب کنید. فقط احساس نکنید که مجبور هستید. "پویا" لزوماً به معنای بهتر بودن  لوگو نیست.

به عنوان مثال به یک مارک کوکی یا میان وعده مورد علاقه خود فکر کنید. این شرکت ممکن است یک  لوگو استاتیک را برای تقویت ایده قابلیت اطمینان و سلیقه "کلاسیک" ترجیح دهد. کیفیتی را که مشتریان در برند شما ارزش دارند ارزیابی کنید و تعیین کنید که آیا یک  لوگو پویا یا استاتیک بهترین ایده های آنها را منعکس می کند یا نه.

چگونه می توانم یک  لوگو پویا برای تجارت خود دریافت کنم؟
_

اگر یک  لوگو پویا مناسب شما باشد ، 99 طراحی می تواند آن را به زندگی منتقل کند. بهترین نتیجه را با روشن شدن در مورد انتظارات خود در خلاصه طراحی خود بدست آورید. آیا شما یک حس قوی دارید که کدام جنبه ها باید ثابت باشند و کدام ها می توانند تغییر کنند؟ چه رنگ هایی را در ذهن دارید (حتی اگر شما کل رنگین کمان را دوست دارید ، نئون ها نسبت به پاستیل ها اظهارات متفاوتی می کنند)؟

طراح شما می تواند برای چندین بار تکرار دیگر ، یک  لوگو پایه پویا و مدل های مختلف را ایجاد کند تا شما را با یک  لوگو خلاق شروع کند و همه جنبه های کاری خود را نشان دهد.

 





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: