نوشته شده توسط : لوگو کو

یک  لوگو پویا ، بر خلاف یک  لوگو استاتیک ، بسته به متن تغییر می کند ( به ترفندهای به موقع گوگل فکر کنید ). در حالی که جنبه های خاصی از  لوگو های پویا ثابت می ماند ، طراحان آزادی زیادی را برای کشف تغییرات رنگ ، شکل و ارائه دارند.

بسیاری از شرکتها به دلیل تطبیق پذیری و توانایی بازتاب خلاقیت در یک تجارت ،  لوگوهای پویا را دوست دارند.سفارش طراحی لوگو پویا  از آنجا که این  لوگو برای هر محیط جدیدی که در آن قرار دارد سفارشی می شود ، می تواند هر زمان یک عکس خاص و تازه را ارائه دهد. در مورد علائم بخوانید که این رویکرد برای طراحی  لوگو برای شغل شما مناسب است.

شما شرکت خود را در داخل و خارج می شناسید
_

یک  لوگو پویا با حفره محل یکسان نیست! اگر انتخاب  لوگو را کنار گذاشته اید زیرا انتخاب یک تصویر درست است کار سختی نیست ، فکر نکنید که یک لوگوی پویا یک راه حل آسان برای بی احتیاطی است. در هر صورت ، شما باید اعتماد به نفس استثنایی به  لوگو انتخابی خود داشته باشید تا تغییر دهید.

 لوگو های پویا موفقیت آمیز به دلیل عناصر باقی مانده و همینطور جنبه های متغیر کار می کنند. بدون ایده اصلی ،  لوگو شما به یک ظروف سرباز یا مسافر تبدیل می شود.

انتشارات ، Knopf ، ترسیم خط از سگ Borzoi در وسط به عنوان  لوگو خود را انتخاب کرد. هر طراح کتاب چرخش خود را در مورد چگونگی ترسیم Borzoi قرار می دهد . Knopf حتی برای تشویق طرح های جدید مسابقه ای برگزار کرد . با وجود همه تغییرات خلاق ، اندازه کلی ، قرارگیری (روی ستون فقرات کتاب) و نمایش یکسان است.

 

مشتریان شما می توانند شما را به راحتی تشخیص دهند
_

نیکلودئون نمونه بسیار خوبی از یک شرکت است که از  لوگوهای پویا درست استفاده می کند. شکل از یک اسپلوت به یک موشک کشتی ، ماهی ، پا یا هر چیز دیگری متفاوت است. قلم بازیگوش و رنگ نارنجی درخشان یکسان است و همه شکل های دیوانه وار را با هم گره می زند.

USA Today رنگ و تصویربرداری از  لوگو خود را متناسب با هر بخش تغییر می دهد. یک شماره را انتخاب کنید و نماد را به عنوان یک توپ در بخش ورزش ، یک نمودار پای در بخش پول و یک مکان نما "در حال کلیک کردن" روی  لوگو در اخبار فنی مشاهده خواهید کرد. روز بعد تغییرات جدیدی پیدا خواهید کرد.

در هر حالت ، شرکت تقریباً می تواند تضمین کند که مشتریان نسخه های مختلف  لوگو را مشاهده می کنند. یک بیننده نیکلودئون احتمالاً حداقل برای یک نمایش 30 دقیقه ای دور هم می چرخد ​​، و یک خواننده خبر احتمالاً چند بخش را بررسی می کند. این قرار گرفتن در معرض برای کمک به مشتریان در تشخیص لوگو مهم است ، اما در آینده ظاهر می شود.

مشاغل شما حول تغییر
_ چرخش دارد _

شرکتهای ذکر شده تاکنون مشترکات زیادی دارند. همه آنها محتوا را ارائه می دهند که مرتباً تغییر می کند.  لوگو های پویا برای این نوع مشاغل مفید هستند زیرا گرفتن طیف کامل پیشنهادات با یک تصویر کار سختی است.

آیا می توانید یک نمایش را برای تعریف کل یک تئاتر یا یک وب سایت انتخاب کنید تا از قدرت موتور جستجوگر استفاده کنید؟ انتخاب یک نقطه شروع به یاد ماندنی (مانند یک طرح کلی از ساختمان تئاتر ) و تازه کردن تصاویر با هر فصل تولید ، منطقی تر خواهد بود.

البته شما می توانید حتی برای شغلی که تغییر چندانی نمی کند ، مانند سالن ، یک  لوگو پویا انتخاب کنید. فقط احساس نکنید که مجبور هستید. "پویا" لزوماً به معنای بهتر بودن  لوگو نیست.

به عنوان مثال به یک مارک کوکی یا میان وعده مورد علاقه خود فکر کنید. این شرکت ممکن است یک  لوگو استاتیک را برای تقویت ایده قابلیت اطمینان و سلیقه "کلاسیک" ترجیح دهد. کیفیتی را که مشتریان در برند شما ارزش دارند ارزیابی کنید و تعیین کنید که آیا یک  لوگو پویا یا استاتیک بهترین ایده های آنها را منعکس می کند یا نه.

چگونه می توانم یک  لوگو پویا برای تجارت خود دریافت کنم؟
_

اگر یک  لوگو پویا مناسب شما باشد ، 99 طراحی می تواند آن را به زندگی منتقل کند. بهترین نتیجه را با روشن شدن در مورد انتظارات خود در خلاصه طراحی خود بدست آورید. آیا شما یک حس قوی دارید که کدام جنبه ها باید ثابت باشند و کدام ها می توانند تغییر کنند؟ چه رنگ هایی را در ذهن دارید (حتی اگر شما کل رنگین کمان را دوست دارید ، نئون ها نسبت به پاستیل ها اظهارات متفاوتی می کنند)؟

طراح شما می تواند برای چندین بار تکرار دیگر ، یک  لوگو پایه پویا و مدل های مختلف را ایجاد کند تا شما را با یک  لوگو خلاق شروع کند و همه جنبه های کاری خود را نشان دهد.

 



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو کو

ا در دنیایی از مصرف سریع و رضایت فوری زندگی می کنیم. اما وقتی صحبت از لوگو شرکت شما می شود ، راه سبز همیشه سبز است. در حالی که دستیابی به روند طراحی آسان است (هرکسی می خواهد به عنوان یک کودک جدید جالب دیده شود) انتخاب طول عمر بیش از اعتبار خیابان به شما کمک می کند تا یک لوگو طراحی بی موقع بسازید که تست زمان باشد.

چرا؟ در مورد آن فکر کنید: مخاطبان شما با شما سن خواهند یافت ، بنابراین مارک شما باید به طور یکسان برای بچه ها و والدین جذاب باشد. مهم این است که با افزایش سن ارتباط مشترک خود را با مشتریان حفظ کنید. و در حالت ایده آل شما می خواهید یک لوگو به جای تخصیص بازارهای خاص برای توده ها جذاب باشد ، این بدان معناست که (شما آن را حدس زده اید) آن را ساده و به راحتی قابل تشخیص کنید.

برخی از قوانین کلی در مورد ایجاد یک لوگو بی انتها وجود دارد:

  • آن را ساده و در عین حال قوی نگه دارید
  • با قلم های کلاسیک بچسبید
  • فقط از 2 تا 3 رنگ استفاده کنید
  • آن را برای همه سیستم عامل ها سازگار باشد - از رسانه های اجتماعی گرفته تا بسته بندی

در اینجا لوگو های بی پایان برتر ما قرار دارند. بررسی کنید که چگونه این کار انجام شده است!

لوگو های بی انتها پرنعمت
-

 

این لوگو ها بافتی دانه دار و گاه فازی را ارائه می دهند که به ماشینهای چاپ قدیمی گره می زند و احساس احساسی ، دلتنگی را به شما می بخشد. لوگو های پرنعمت تمایل به مرز دارند ، که لوگوی آن را محصور می کند ، و بعضی اوقات به نظر می رسند دستی مانند نمونه های نانوایی کتری مس.

در روز به روز ، چنین سبک هایی فقط در تک رنگ امکان پذیر بودند ، اما اضافه کردن رنگ به آن پیچیدگی معاصر می دهد ، مانند لوگوی املاک و مستغلات سفید فیل.

لوگو های به موقع پرنعمت برای شرکت های سنتی یا کسانی که مدت هاست در این مکان قرار دارند کار می کنند ، مانند یک لوازم التحریر یا شرکتی که کالاهای چرمی تولید می کند. یک سبک پرنعمت دقیقاً به لوگو شما احساس می کند زیرا به طور عمد به گذشته تکیه می دهد. یک لوگو پرنعمت سنتی به مشتریان خود می گوید که مارک شما برای همیشه در بازار بوده است و همیشه برای همیشه در دسترس خواهد بود - مهم نیست که در واقع چه کسی تأسیس شده است.

لوگو های بی انتهای مینیمالیستی
-

 

طراحی لوگو بی انتها نباید پیچیده باشد. بهترین راه برای ارسال پیام به طیف گسترده ای از مخاطبان ، ساده نگه داشتن و عقب ماندن آن است. هنر خط ، شکل های هندسی و sans serif typing ابزارهای خوبی برای ایجاد یک لوگو حداقلی ، مدرن و بی انتها هستند.

لوگو های بی انتهای مینیمالیستی قابل درک هستند و به سرعت توسط توده ها قابل تشخیص هستند. اینها نمونه هایی از لوگو های بی انتها است که از طریق کشاورزی تا طراحی داخلی ، از طریق یک لوگو با کیفیت ساده و در یک سقوط ، یک تجارت را خلاصه می کنند.

لوگو های بی انتها تک رنگ
-

 

در مرحله اول ، با پرهیز از چند جوهر رنگ گرانقیمت ، لوگوهای تک رنگ وعده ارزش بسیار بهتری را می دهند. آنها همچنین از رنگهای جوان ، روشن ، گاه گراش مانند نئون ها تمیز تر و کلاسیک تر به نظر می رسند.

با استفاده از یک لوگو تک رنگ می توانید جزئیات بیشتری را در لوگوی خود وارد کنید زیرا پالت ناخوشایند است و باعث می شود فضای بیشتری برای آزمایش در جاهای دیگر فراهم شود. گاهی اوقات دشوار است که لوگوهای پیچیده را به رنگ بکشید زیرا ممکن است بیننده را گیج کند.

این سبک برای شرکتهای خدماتی حرفه ای که می خواهند آن را ساده نگه دارند و در عین حال پیچیده به نظر برسد ، به خوبی کار می کند.

لوگوهای رنگارنگ بی موقع
-

 

اگر می خواهید با رنگ بروید ، توصیه می کنیم با رنگ های اولیه چسبیده و پالت خود را به حداقل برسانید. شما حتی می توانید فقط یک رنگ اضافی را به یک پایه تک رنگ اضافه کنید یا به سایه های مختلف با همان رنگ بچسبانید ، مانند رنگ های آبی املاک و مستغلات کیم و رنگ سبز در لوگو Eden.

این انتخاب خوبی برای صنایعی است که اغلب با گروه های رنگی خاصی مانند سایه های سبز برای سلامتی و مارک های محیطی همراه هستند. رنگ می تواند بسیار قدرتمند باشد ، و شما باید مراقب باشید که از بالای صفحه خارج نشوید. می توانید با استفاده از رنگهای معنی دار که به صورت استراتژیک در لوگو شما قرار می گیرند ، آن را به صورت بی موقع ادغام کنید.

لوگو های چاپی بی موقع
-

 

یک روش مطمئن برای ساختن یک لوگو بی انتها ، چسبیدن به یک فونت کلاسیک و تبدیل کردن آن به کانون لوگو شما است. سعی نکنید با انتخاب چیزی کاملاً غیرقابل توصیف (حتی اگر فکر می کنید جالب به نظر می رسد) متهم باشید. بسیاری از این مثالها حتی حرف اول را نمی زنند که کلمه را در یک سطح یکنواخت و مختصر حفظ کنیم ، نه اینکه در تمام صفحه پیچیده شود.

در صورت انتخاب یک سبک روان تر آزاد ، اطمینان حاصل کنید که این کلمه آسان است ، مانند مثال زیبا Polarfuchs ، آن را بخوانید. اینها برای شرکتهای خدماتی که نمی خواهند بیش از حد پیشنهاد خود یا تجارتهای دیگری را که نیاز به کشیدن چند رشته قلبی دارند ، مانند صنایع حیوانات خانگی یا اسباب بازی ، به خوبی کار می کنند.

لوگو های بی موقع خاص موضوع
-

 

اگر شرکت شما در حدود یک سرویس یا کلمه قرار دارد ، چرا وقتی در حال طراحی لوگو بی انتها هستید ، روی آن تمرکز نمی کنید؟ حیوانات یک مثال عالی هستند: یک اسب نماینده یک رودو ، یک سگ پارس برای Woof Boost یک سرویس پیاده روی سگ و یک Hummingbird برای رستوران به همین نام است. به تصویر کشیدن یک موضوع به عنوان نمایندگی از نام تجاری شما به شما سمبل بی انتهایی می دهد که می توانید برای چند دهه با آن بچسبید.

این لوگو ها از تصاویری استفاده می کنند که حتی به عنوان یک شبح بریده نیز قابل شناسایی هستند. این پیام در تمام زبانها و الفبای کاربرد دارد ، بنابراین این سبک از لوگو بی انتها نیز برای مارک های بین المللی مناسب است.

زمان بی انتها

-

داشتن یک لوگو بی انتها یک پایه محکم برای برند شماست ، فارغ از اینکه برنامه های شما چیست. با استفاده از این نمونه ها به عنوان الهام بخش می توانید یک لوگو ایجاد کنید که از زمان مخالف باشد و به آینده خود ادامه دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو کو

ا در دنیایی از مصرف سریع و رضایت فوری زندگی می کنیم. اما وقتی صحبت از لوگو شرکت شما می شود ، راه سبز همیشه سبز است. در حالی که دستیابی به روند طراحی آسان است (هرکسی می خواهد به عنوان یک کودک جدید جالب دیده شود) انتخاب طول عمر بیش از اعتبار خیابان به شما کمک می کند تا یک لوگو طراحی بی موقع بسازید که تست زمان باشد.

چرا؟ در مورد آن فکر کنید: مخاطبان شما با شما سن خواهند یافت ، بنابراین مارک شما باید به طور یکسان برای بچه ها و والدین جذاب باشد. مهم این است که با افزایش سن ارتباط مشترک خود را با مشتریان حفظ کنید. و در حالت ایده آل شما می خواهید یک لوگو به جای تخصیص بازارهای خاص برای توده ها جذاب باشد ، این بدان معناست که (شما آن را حدس زده اید) آن را ساده و به راحتی قابل تشخیص کنید.

برخی از قوانین کلی در مورد ایجاد یک لوگو بی انتها وجود دارد:

  • آن را ساده و در عین حال قوی نگه دارید
  • با قلم های کلاسیک بچسبید
  • فقط از 2 تا 3 رنگ استفاده کنید
  • آن را برای همه سیستم عامل ها سازگار باشد - از رسانه های اجتماعی گرفته تا بسته بندی

در اینجا لوگو های بی پایان برتر ما قرار دارند. بررسی کنید که چگونه این کار انجام شده است!

لوگو های بی انتها پرنعمت
-

 

این لوگو ها بافتی دانه دار و گاه فازی را ارائه می دهند که به ماشینهای چاپ قدیمی گره می زند و احساس احساسی ، دلتنگی را به شما می بخشد. لوگو های پرنعمت تمایل به مرز دارند ، که لوگوی آن را محصور می کند ، و بعضی اوقات به نظر می رسند دستی مانند نمونه های نانوایی کتری مس.

در روز به روز ، چنین سبک هایی فقط در تک رنگ امکان پذیر بودند ، اما اضافه کردن رنگ به آن پیچیدگی معاصر می دهد ، مانند لوگوی املاک و مستغلات سفید فیل.

لوگو های به موقع پرنعمت برای شرکت های سنتی یا کسانی که مدت هاست در این مکان قرار دارند کار می کنند ، مانند یک لوازم التحریر یا شرکتی که کالاهای چرمی تولید می کند. یک سبک پرنعمت دقیقاً به لوگو شما احساس می کند زیرا به طور عمد به گذشته تکیه می دهد. یک لوگو پرنعمت سنتی به مشتریان خود می گوید که مارک شما برای همیشه در بازار بوده است و همیشه برای همیشه در دسترس خواهد بود - مهم نیست که در واقع چه کسی تأسیس شده است.

لوگو های بی انتهای مینیمالیستی
-

 

طراحی لوگو بی انتها نباید پیچیده باشد. بهترین راه برای ارسال پیام به طیف گسترده ای از مخاطبان ، ساده نگه داشتن و عقب ماندن آن است. هنر خط ، شکل های هندسی و sans serif typing ابزارهای خوبی برای ایجاد یک لوگو حداقلی ، مدرن و بی انتها هستند.

لوگو های بی انتهای مینیمالیستی قابل درک هستند و به سرعت توسط توده ها قابل تشخیص هستند. اینها نمونه هایی از لوگو های بی انتها است که از طریق کشاورزی تا طراحی داخلی ، از طریق یک لوگو با کیفیت ساده و در یک سقوط ، یک تجارت را خلاصه می کنند.

لوگو های بی انتها تک رنگ
-

 

در مرحله اول ، با پرهیز از چند جوهر رنگ گرانقیمت ، لوگوهای تک رنگ وعده ارزش بسیار بهتری را می دهند. آنها همچنین از رنگهای جوان ، روشن ، گاه گراش مانند نئون ها تمیز تر و کلاسیک تر به نظر می رسند.

با استفاده از یک لوگو تک رنگ می توانید جزئیات بیشتری را در لوگوی خود وارد کنید زیرا پالت ناخوشایند است و باعث می شود فضای بیشتری برای آزمایش در جاهای دیگر فراهم شود. گاهی اوقات دشوار است که لوگوهای پیچیده را به رنگ بکشید زیرا ممکن است بیننده را گیج کند.

این سبک برای شرکتهای خدماتی حرفه ای که می خواهند آن را ساده نگه دارند و در عین حال پیچیده به نظر برسد ، به خوبی کار می کند.

لوگوهای رنگارنگ بی موقع
-

 

اگر می خواهید با رنگ بروید ، توصیه می کنیم با رنگ های اولیه چسبیده و پالت خود را به حداقل برسانید. شما حتی می توانید فقط یک رنگ اضافی را به یک پایه تک رنگ اضافه کنید یا به سایه های مختلف با همان رنگ بچسبانید ، مانند رنگ های آبی املاک و مستغلات کیم و رنگ سبز در لوگو Eden.

این انتخاب خوبی برای صنایعی است که اغلب با گروه های رنگی خاصی مانند سایه های سبز برای سلامتی و مارک های محیطی همراه هستند. رنگ می تواند بسیار قدرتمند باشد ، و شما باید مراقب باشید که از بالای صفحه خارج نشوید. می توانید با استفاده از رنگهای معنی دار که به صورت استراتژیک در لوگو شما قرار می گیرند ، آن را به صورت بی موقع ادغام کنید.

لوگو های چاپی بی موقع
-

 

یک روش مطمئن برای ساختن یک لوگو بی انتها ، چسبیدن به یک فونت کلاسیک و تبدیل کردن آن به کانون لوگو شما است. سعی نکنید با انتخاب چیزی کاملاً غیرقابل توصیف (حتی اگر فکر می کنید جالب به نظر می رسد) متهم باشید. بسیاری از این مثالها حتی حرف اول را نمی زنند که کلمه را در یک سطح یکنواخت و مختصر حفظ کنیم ، نه اینکه در تمام صفحه پیچیده شود.

در صورت انتخاب یک سبک روان تر آزاد ، اطمینان حاصل کنید که این کلمه آسان است ، مانند مثال زیبا Polarfuchs ، آن را بخوانید. اینها برای شرکتهای خدماتی که نمی خواهند بیش از حد پیشنهاد خود یا تجارتهای دیگری را که نیاز به کشیدن چند رشته قلبی دارند ، مانند صنایع حیوانات خانگی یا اسباب بازی ، به خوبی کار می کنند.

لوگو های بی موقع خاص موضوع
-

 

اگر شرکت شما در حدود یک سرویس یا کلمه قرار دارد ، چرا وقتی در حال طراحی لوگو بی انتها هستید ، روی آن تمرکز نمی کنید؟ حیوانات یک مثال عالی هستند: یک اسب نماینده یک رودو ، یک سگ پارس برای Woof Boost یک سرویس پیاده روی سگ و یک Hummingbird برای رستوران به همین نام است. به تصویر کشیدن یک موضوع به عنوان نمایندگی از نام تجاری شما به شما سمبل بی انتهایی می دهد که می توانید برای چند دهه با آن بچسبید.

این لوگو ها از تصاویری استفاده می کنند که حتی به عنوان یک شبح بریده نیز قابل شناسایی هستند. این پیام در تمام زبانها و الفبای کاربرد دارد ، بنابراین این سبک از لوگو بی انتها نیز برای مارک های بین المللی مناسب است.

زمان بی انتها

-

داشتن یک لوگو بی انتها یک پایه محکم برای برند شماست ، فارغ از اینکه برنامه های شما چیست. با استفاده از این نمونه ها به عنوان الهام بخش می توانید یک لوگو ایجاد کنید که از زمان مخالف باشد و به آینده خود ادامه دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو کو

گر هزار کلمه داشتید که توضیح دهید شرکت شما چقدر عالی است ، چه می گویید؟ خوشبختانه ، این دقیقاً همان کاری است که مشخصات لوگو شما هر روز انجام می دهد. بنابراین سوال بزرگ این است: شما می خواهید لوگو شما چه بگوید؟

 

لوگو ها فقط در یک لحظه توضیح می دهند که شما چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید و برند شما چه احساسی دارد. رنگ ها ، اشکال ، تایپوگرافی و سایر عناصر طراحی ، همه بر نحوه تجربه مخاطبان شما از برند شما تأثیر می گذارد. وقتی این کار را درست انجام دهید ، مشتریان در نگاه اول عاشق شما می شوند.

 

پس چگونه این کار را درست انجام می دهید؟ ما در اینجا هستیم تا 7 ویژگی لوگو را که همه لوگوهای بزرگ مشترک دارند ، بررسی کنیم.

 

یک لوگو عالی دارای مشخصات زیر است ...

شکل درست

نشانه های تجاری مناسب

رنگهای مناسب

لحن مناسب

تایپوگرافی درست

روندهای مناسب

اندازه های مناسب

 

1. شکل مناسب

-

طراحی گرافیک همه چیز در مورد ارتباط بصری است. هنر ایجاد یک لوگو مستلزم دانستن چیزی است که شما می خواهید بگویید و کدام تصویری می تواند آن را بگوید. برخی از احساسات و احساسات توسط تصاویر خاص و حتی شکل خود لوگو برانگیخته می شوند.

 

با نگاهی به پیشینه علمی طراحی گرافیک ، تنها چیزی که باید بدانید این است که هر شکل ویژگی متفاوتی را نشان می دهد. شکل لوگو خود را با ویژگی هایی که می خواهید نشان دهید نشان می دهد مطابقت دهید.

 

دایره و بیضی : دوستانه ، گاه به گاه ، دعوت کننده

خطوط منحنی : بازیگوش ، آرامش بخش ، جذاب

لوگو شن

طراحی لوگو توسط Radovan Ciobanenco

مثلث : رهبری ، اقتدار ، تسلط

مربع و مستطیل : کارایی ، امنیت ، قابلیت اطمینان

زاویه ها و سنبله های تیز : پرخاشگری ، لبه دار ، ریز و درشت

لوگو Mashup Fitness

طراحی لوگو توسط alyna

خطوط افقی : پایداری ، آرام ، قابلیت اطمینان

خطوط عمودی : سعادت ، موفقیت ، فرماندهی

ForkYeah!  لوگو

طراحی لوگو توسط onripus

البته ، شما در ایجاد اشکال انتزاعی اصلی خود آزاد هستید تا چیزی منحصر به فرد را منتقل کنید. شما حتی می توانید بخش هایی از یک شکل را برای شخصی سازی آن مخلوط و مطابقت دهید.

 

به عنوان مثال ، یک مربع با گوشه های گرد هنوز امنیت را منتقل می کند ، اما از مربعی با گوشه های اشاره دار کمی دوستانه تر است. یا به لوگو اپل فکر کنید؛ از نظر فنی این یک شکل انتزاعی است ، اما لبه ها و منحنی های گرد آن بسیاری از ویژگی های "دایره" مانند گرما و تلفات را به آن می دهند.

 

2. نشانه های تجاری مناسب

-

لوگو ها اطلاعات لازم و دانش را در مورد برند شما برقرار می کنند. آنها در ثانیه ثانویه آنچه مطبوعات ، توصیفات محصول و صفحات را با پاراگراف پس از پاراگراف انجام می دهند ، انجام می دهند.

 

علائم طراحی مربوط به مشاغل شما می تواند به انتقال سریع اطلاعات کمک کند و آنها می توانند از ظرافت های ساده برای دست کم گرفته تا لک های سر و صدا را رعایت کنند. از طرف دیگر ، می توانید نشانه های "سوت سگ" را اضافه کنید که فقط مشتریان هدف شما آن را درک می کنند. به عنوان مثال ، لوگو RhythmVille از یک قلم آشنا استفاده می کند که بیشتر نوازندگان آن را می شناسند ، حتی اگر آنها برای خواندن قسمت "Music Music" خیلی دور باشند.

 

لوگو شرکت موسیقی RhythmVille

طراحی لوگو توسط راگبیژرسی ها

به همین ترتیب ، می توانید بگویید که دکتر Trusty یک دندانپزشک است حتی اگر به طور صریح در لوگو ذکر نشده باشد. تصویر دندان دقیقاً مشخص می کند که کدام پزشک هستند.

 

لوگو دکتر قابل اعتماد

طراحی لوگو توسط Pau Pixzel

اگر ترجیح می دهید با لوگو خود کمی انتزاعی تر به نظر برسید ، همیشه می توانید یک نشان مشخص را به آن اضافه کنید تا به آنچه انجام می دهید سیگنال دهید. در طراحی لوگو ، این روش کاملاً قابل قبولی برای تهیه کیک و خوردن آن است.

 

لوگو سنگ سوپ

طراحی لوگو توسط ON & ON

 

3. رنگهای مناسب

-

دقیقاً مانند اشکال ، هر رنگ مفهوم عاطفی خاص خود را دارد. غالباً این معانی کاملاً جهانی هستند زیرا بر اساس چیزهایی هستند که در دنیای واقعی می بینیم. قرمز ، رنگ خون ، احساس اضطراب و هوشیاری را برمی انگیزد. قهوه ای ، رنگ درختان و چوب ، طبیعت و زمین را برانگیخته است. و این یک شرط بسیار ایمن است که مردم در سراسر جهان زرد را با گرمای آفتاب مرتبط می کنند.

 

رنگها همچنین انجمنهای فرهنگی خاصی دارند. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، رنگ سبز رنگ پول است ، و در ژاپن ، بنفش اغلب نشان دهنده شر است.

 

لوگو قرمز گیت

طراحی لوگو توسط تری بوگارد

پروژه ToGather

طراحی لوگو توسط Fulcro

لوگو مانتا چاپ

طراحی لوگو توسط نارنج

به دلیل این واکنش های اولیه ، رنگ یکی از مهمترین ویژگی های لوگو است. رنگ به تنهایی می تواند نحوه برخورداری از برند شما را حتی در تضاد مستقیم با سایر صفات مانند شکل یا تایپوگرافی تعریف کند. برندسازی عالی نیاز به یک رنگ بندی مداوم دارد ، بنابراین رنگ های لوگو شما باید همانند وب سایت شما ، دکور فروشگاه شما ، لباس کلوگوندان و سایر موارد باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تئوری رنگ ، راهنمای ما در مورد رنگ های لوگو را بررسی کنید . یا از تحقیقات پرش کنید و رنگهایی را که به بهترین وجه با نام تجاری شما مطابقت دارد با ژنراتور رنگی لوگو تعاملی ما کشف کنید . ما در یک ضربه محکم و ناگهانی مناسب ترین رنگ را پیشنهاد می کنیم.

 

4. لحن مناسب

-

دلیلی وجود دارد که غلات از آویزها برای لوگو استفاده می کنند و شرکت های حقوقی این کار را نمی کنند. تصدیق یک ببر کارتونی با مجرمین متهم بسیار فراتر نمی رود.

 

برای بهینه‌سازی مؤثر لوگو خود ، یک استراتژی محکم برای برند را مشخص کنید و مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. به چه کسی سعی می کنید از او تجدید نظر کنید؟ آنها با چه مارک هایی شناخته می شوند؟ پاسخ به این سؤالات به شما در انتخاب ویژگی های مناسب لوگو کمک می کند.

 

لوگو رنگ پرواز

طراحی لوگو توسط Fight4ward

به نماد Flying Colors ، یک شرکت پاراگلایدر ، نگاهی بیندازید. با توجه به ماهیت صنعت آنها ، Flying Colors بیشتر افراد جستجوگر ماجراجویی و ورزشکاران افراطی را هدف قرار می دهد ، گروه هایی که تمایل دارند از مناظر مانند پس زمینه لوگو قدردانی کنند.

 

لوگو Lawncierge

طراحی لوگو توسط mnuh

یا اگر رویکردی طنزآمیز نسبت به برندسازی دارید ، از لوگو خود استفاده کنید تا یک شوخی را دو چندان کنید. شرکت Lawncierge که نام شرکت وی کلمه کلمات است ، حس شوخ طبعی آنها را با یک طلسم باتلر خلاق و خنده دار مطابقت می دهد.

 

 

5. تایپوگرافی مناسب

-

تمام تصاویر می توانند بر خلق و خوی و لوگوی لوگو شما تأثیر بگذارند. اگرچه برای تصاویر در یک لوگو واضح است ، اما در مورد تایپوگرافی نیز صدق می کند. چگونگی ظاهر متن شما می تواند بر درک مردم از برند شما دقیقاً به اندازه آنچه گفته می شود تأثیر بگذارد.

 

لوگو توماس Mama

طراحی لوگو توسط ❀ᴀʟɪᴄɪᴀ❀

تایپوگرافی شامل همه گزینه های بصری در متن است: اندازه قلم و اندازه متن خود را نام ببرید ، اما همچنین جزئیاتی مانند سریال ها ، جسارت ، وزن ، قالب ، بافت و چگونگی گسترش قسمت پایین L و استفاده از آن برای برجسته کردن بقیه کلمه ها را نشان می دهد.

 

لوگو آفرینش های گل Wildwood Floral

طراحی لوگو توسط Cross the Lime

لوگو شرکت قهوه Endure

طراحی لوگو توسط maneka

فونت ها به اندازه رنگ ها و اشکال واضح نیستند ، اگرچه بسیاری از دستورالعمل های مشابه را دنبال می کنند. به عنوان مثال ، زوایای تیز (مانند M در لوگو Metallica) هنوز هم لجبازی و پرخاشگری را نشان می دهد. بهتر است هنگام انتخاب قلم به عکس العمل های روده خود اعتماد کنید ، اما در اینجا برخی از اصول کلی برای شروع کار آمده است:

 

سریف ها برای مارک های رسمی یا حرفه ای بهتر هستند ، در حالی که سریال های sans گاه به گاه و بی دقتی تر هستند.

با همه منحنی های آنها ، فونت های اسکریپت به سبک و سیاق برندهای فانتزی و خیالی مشابه تبدیل می شوند.

با بزرگتر کردن آن نسبت به دیگران ، به یک کلمه اهمیت بیشتری می بخشید. از این مسئله برای تأکید بر جنبه های خاص شرکت خود یا حتی اصطلاحات لهجه استفاده کنید.

از فونت های مختلفی برای جدا کردن انواع متن استفاده کنید: یک متن جذاب ، تزئینی برای نام شما ، و یک متن واضح و خوانا برای متن های ثانویه مانند شعارها.

قلم های دست نویس باعث می شوند دوستانه تر به نظر برسید ، اما نه به اندازه حرفه ای.

هنگام انتخاب تایپوگرافی ، به یاد داشته باشید که سبد را جلوی اسب قرار ندهید. اول و مهمتر از همه ، تایپوگرافی درمورد خوانایی و خوانایی است . مهم نیست که قلم شما چقدر سرد باشد ، اگر مردم نتوانند آن را بخوانند ، ارزش آن را ندارد.

 

6. روند مناسب

-

همچنین می توانید آخرین روندهای لوگو را در طراحی خود وارد کنید تا ارتباط شما با برند شما معاصر و مرتبط باشد. گرایشها به اثربخشی استفاده و محبوبیت مکرر متکی است و هر ساله تغییر می کنند ، بنابراین طراحان هوشمند در بالای آنچه داغ است و چه چیزی نیست باقی می مانند.

 

به عنوان مثال ، این لوگوهای هندسی از یک روند پیروی می کنند که از ترکیب رنگ های گرم و ترکیب های دوستانه تر و مبتنی بر شکل برای ایجاد طرحی که مدرن و شخصی است استفاده می شود.

 

لوگو Margaritaville Capitola

طراحی لوگو توسط trinitiff

نماد Two Kings House

طراحی لوگو توسط E · the · re · al ”

این لوگو برای House of Gumdrops ، یک شرکت کارت تبریک ، از یک روند رنگ و لعب عمدی برای به وجود آوردن یک پالت رنگین کمان از لثه ها و جذابیت به یک جمعیت جمعیتی عمدتا زن استفاده می کند.

 

لوگو خانه از آدامس

طراحی لوگو توسط برونو واسکونسلوس

لوگو گالری اختاپوس

طراحی لوگو توسط ایوا ران

لوگو تولید قایق رانی

طراحی لوگو توسط ایان داگلاس

این لوگو ها با سلب کردن آن حتی با شکل های انتزاعی روند غالب مینیمالیسم را بالا می برند. این تغییر به مفاهیم انتزاعی ، تأثیر طرح های لوگو مینیمالیستی را افزایش می دهد و آنها را مؤثرتر می کند.

 

 

7. اندازه های مناسب

-

اندازه نیست ، بلکه اندازه ural بزرگ است. در سالهای اخیر ، تبلیغ کنندگان و بازاریابان به این ایده می رسند که داشتن نسخه های مختلف از لوگو شما بهترین راه برای رفتن است که به عنوان یک لوگو پاسخگو شناخته می شود. به این ترتیب ، می توانید اندازه لوگو خود را به هر کجا که ظاهر شود ، اعم از یک تبلیغ کوچک در برنامه تا یک بیلبورد عظیم بزرگراه ، بهینه کنید.

 

 

طراحی توسط EWMDesigns

این بدان معنا نیست که شما باید لوگو های مختلفی داشته باشید ، بلکه نسخه هایی با اندازه متفاوت از یک لوگو مشابه هستند. با یک لوگو کوچک شروع کنید که با حداقل عناصر کم آن قابل تشخیص است. سپس با هر تکرار بعدی مقیاس بگیرید. موارد را بزرگتر کنید ، عناصر یا کلمات بیشتری اضافه کنید و از جزئیات پیچیده تر استفاده کنید.

 

ما توصیه می کنیم چهار اندازه متفاوت ایجاد کنید ، اما مطمئن شوید که سبک آنها همه سازگار است. ما نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم. تمام نسخه های لوگو شما باید به عنوان همان لوگو قابل تشخیص باشند ، در غیر این صورت یکی از بزرگترین مزایایی را که یک لوگو برای تجارت شما به لوگوغان می آورد تضعیف می کنید.

 

از چه اندازه هایی باید استفاده کنید؟ راهنمای ما برای اندازه و ابعاد لوگو ، تعداد دقیق پیکسل ها را برای لوگو ها در رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و چاپ شرح می دهد.

 

آن را به یاد ماندنی

-

میدونی چیه؟ ما واقعاً می توانستیم این یک لیست را با یکی از مهمترین لوگو های خاص برای همه ایجاد کنیم: به یاد ماندنی. هفت مورد بالاتر از همه به ایجاد لوگوهای به یادماندنی اضافه می کند ، که به نوبه خود باعث می شود مارک های به یاد ماندنی تری داشته باشند. و هنگامی که یک شخص تصمیم می گیرد چه چیزی را بخرد یا با چه کسی کار کند ، هنگامی که به شما فکر می کند خوشحال خواهید شد.

 

اگر این همه فنی و پرتحرک به نظر می رسد ، نگران نباشید. به جای مقابله با دنیای پیچیده طراحی گرافیک ، همیشه می توانید یک طراح آزاد استخدام کنید تا لوگو خود را برای شما ایجاد کند. حرفه ای ها از قبل می دانند که چگونه ویژگی های لوگو می تواند داستان برند شما را تقویت کند ، بنابراین همه کاری که باید انجام دهید این است که توضیح دهید چه نوع مارکی می خواهید باشید و طراح شما از بقیه مراقبت می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو کو

ویژگی Adobe CS5 Illustrator Live Trace Feature

عملکرد Adobe Creative Suite 5 (Adobe CS5) Illustrator Live Trace به شما امکان می دهد از تصاویر موجود در آثار هنری جدید خود استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از تنظیمات متنوعی از هنر خط سیاه و سفید گرفته تا هنر بردار با تعداد زیادی رنگ که می تواند از تصویر شما استخراج شود ، تصاویر بیت مپ را بطور خودکار ردیابی کنید.

 

File Choose را انتخاب کنید و تصویری را که می خواهید ردیابی کنید انتخاب کنید.

پرونده ای که در آن قرار می دهید می تواند یک آرم ، یک طرح یا حتی یک عکس باشد. توجه کنید که بعد از قرار دادن تصویر ، کنترل پنل گزینه های دیگری را ارائه می دهد.

2روی پیکان سمت راست دکمه Live Trace کلیک کنید.

این لیست کشویی از پیش تعیین شده های Live Trace را فراهم می کند که ممکن است به شما در ردیابی بهتر تصویر شما کمک کند.


3به پایین بروید و گزینه های ردیابی را انتخاب کنید.

کادر گفتگوی گزینه های ردیابی ظاهر می شود.

4کادر پیش نمایش را انتخاب کنید.

با تنظیمات مختلف به خصوص اگر تصاویر bitmap را به اشیاء برداری تبدیل می کنید ، آزمایش کنید.


5وقتی تنظیماتی را پیدا کردید که برای تصویر شما بهتر باشد ، روی دکمه Trace کلیک کنید.

می توانید به کادر محاوره ای Tracing Options برگردید و مرتباً تنظیمات را تغییر دهید تا بهترین مورد را پیدا کنید.

 

 

مخفی کردن شیء Adobe CS5 Illustrator

 

 

پنهان کردن یک شیء در Adobe Creative Suite 5 (Adobe CS5) Illustrator در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که شیء مورد نظر خود را انتخاب کنید ، در پشت چیز دیگری قرار گرفته است یا در صورت نیاز به انتخاب یک شیء ، و دیگری به جای آن بارها فعال می شود.

 

 

 

 

یک فرصت خوب برای استفاده از دستور Hide در هنگام ایجاد متن در یک شکل است. به محض اینکه یک شکل را به یک متن نوشتار تبدیل کنید ، ویژگی های پر و سکته مغزی به None تبدیل می شوند. از این کار می توان با استفاده از عملکرد مخفی جلوگیری کرد.

 

1یک شکل ایجاد کنید.

برای این مثال ، ما یک بیضی ایجاد کردیم.

2روی کادر Fill رنگ در پایین پنل Illustrator Tools کلیک کنید و سپس Window → Swatches را انتخاب کنید.

صفحه Swatches ظاهر می شود.

3در صفحه Swatches ، یک رنگ را برای پر کردن انتخاب کنید.

در این مثال ، رنگ زرد انتخاب می شود. سکته مغزی مهم نیست. این مورد روی None تنظیم شده است.

با کلیک کردن روی یک شکل با ابزار Type ، شکل را به ناحیه متن تبدیل کرده و پر کردن و سکته مغزی را به None تبدیل می کند. برای اینکه شکل رنگی باقی بماند ، باید یک نسخه را پنهان کنید.

 

 

پس از انتخاب شکل رنگی ، ویرایش → کپی کنید. در عوض ، می توانید Ctrl + C (Windows) یا Command + C (Mac) را فشار دهید.

در این مرحله یک کپی از شکل شما ایجاد می شود.

 

5 گزینهویرایش → چسباندن به عقب را انتخاب کنید یا کلیدهای Ctrl + B (Windows) یا Command + B (Mac) را فشار دهید.

این مرحله یک کپی از شکل شما را دقیقاً در پشت اصل قرار می دهد.

 

6شی را انتخاب کنید → مخفی کردن یا Ctrl + 3 (Windows) یا Command + 3 (Mac) را فشار دهید.

کپی شکل اکنون پنهان است. آنچه می بینید شکل اصلی شماست.

 

7به ابزار Type تغییر دهید.

با انتخاب آن در پانل Tools یا فشار دادن T ، به ابزار Type دسترسی پیدا می کنید.

 

8از مکان نما استفاده کنید تا از لبه شکل عبور کرده و آن را به ابزار Area Type تغییر دهید.

شما از ابزار Type Type برای تایپ متن به شکل استفاده می کنید.

 

 

وقتی می بینید که مکان نما وارد می شود ، بر روی لبه شکل کلیک کنید.

اکنون قسمت درج داخل شکل چشمک می زند و ویژگی های پر و سکته مغزی شکل به None تغییر یافته است.

 


10متن را تایپ کنید.

مستقیماً به شکل وارد کنید.

 


11هنگامی که متن را وارد کردید ، Object → Show All را انتخاب کنید یا Ctrl + Alt + 3 (Windows) یا Command + Option + 3 (Mac) را فشار دهید.

شکل رنگی با متن در وسط آن ظاهر می شود.

در هر زمان که بخواهید اشیاء را برای استفاده بعدی از بین ببرد ، از دستور Hide استفاده کنید. ما قول می دهیم: هیچ چیز پنهان در Illustrator از بین نمی رود. فقط از Show Show All استفاده کنید و اشیاء پنهان آشکار می شوند ، دقیقاً همان جایی که آنها را ترک کرده اید.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو کو

نحوه طراحی یک لوگو مرحله 6: ایده های زیادی ایجاد کنید

 

1 از 5در ابتدا روی ایده ها تمرکز کنید ، نه اعدام ، و حتما بدانید که کی متوقف شود. سپس کنترل کیفیت را اعمال کنید ، تمرکز خود را باریک کنید و طرحهای لوگو دلخواه خود را برای ارائه کار کنید.

تولید ایده های طراحی لوگو یک فرآیند هیجان انگیز برای شروع است ، زیرا شور و شوق شما در قوی ترین حالت خود قرار دارد و امکانات بی نهایت است. در این مدت ، هرچه ایده های بیشتری به دست بیاورید ، بهتر - اما چگونه می دانید چه موقع متوقف شوید؟ خط را کجا رسم کردی؟ مهم است که خودتان یک مهلت قطعی خوب و اهداف کاملی را تعیین کنید. به عنوان مثال ، متعهد شوید که در هر ساعت 10 علامت کلمه ای فقط در یک ساعت ، 20 حرف شکل در دو ساعت تولید کنید ، یا به عنوان بسیاری از نمادهای انتزاعی در یک روز. از نظر مذهبی به هدف خود بپیوندید.

 

اگر با ایده های طراحی لوگو خود به یک سد راه بروید و برای الهام گرفتن تلاش می کنید ، از خودتان سؤالات زیادی بپرسید. این باید به شما الهام بخش باشد. به عنوان مثال ، با اغراق در مورد چیزی می توان ایده مارک را بهتر بیان کرد؟ به معنای واقعی کلمه؟ با استفاده از دو معنی؟ تطبیق استعاره؟ چشم انداز خود را تغییر می دهید؟ با استفاده از مقایسه؟

 

از وسایلی که استفاده می کنید برای پرورش ایده های طراحی لوگو خود استفاده کنید - خواه ماوس ، قلم یا هر چیز دیگری که می توانید سریع کار کنید و ایده های خود را در صفحه یا صفحه نمایش سریعتر ترجمه کنید. به یاد داشته باشید ، اینها فقط طرحهای سریع هستند ، آنها طراحی لوگو نیستند که می خواهید مشتری نهایی خود را نشان دهید. از بیش از حد درهم و برهم زدن زیاد خودداری کنید. متوقف شوید وقتی به خودتان گفتید.

 

به یاد داشته باشید که مدتی را کنار بگذارید تا هر مرحله که در مرحله بعدی به دست آمده را به درستی بررسی کنید. از آنجا ، می توانید لیست کوتاهی از ایده های طراحی لوگو را که ممکن است بخواهید توسعه دهید ، بیابید و به پیش بروید.

 

نحوه طراحی یک لوگو مرحله 7: رقابت را در نظر بگیرید

 

1 از 1بخش عمده کار زمینی در مرحله تحقیق و استراتژی برند انجام خواهد شد. اما هنوز هم برای اطمینان از اینکه لوگو کامل شما در آب گرم قرار نخواهد گرفت ، جستجو نهایی را انجام می دهید.

تجزیه و تحلیل رقابتی چیزی است که ما اغلب در Fabrik توصیه می کنیم ، زیرا کمک به ساخت یک سبک برند و تمایز یک شرکت از دیگران در فضای خود بسیار ضروری است. با کمی شانس ، بیشتر کارهای زمینی برای ایده های طراحی لوگوی شما در مرحله تحقیق و استراتژی برند انجام خواهد شد. اما هنوز هم می توانید یک جستجوی نهایی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که ایده شما از طراحی مناسب لوگو شما و مشتری شما را در آب گرم فرو نمی کند.

خوب نیست با یک لوگو درخشان اگر واقعاً با شخصی که یکی از نزدیکترین رقبای مشتری شما استفاده می کند ، یا از آن بدتر - یکی از مارک های شناخته شده جهان استفاده کنید.

 

مشقت را بنویس. رقبای برند را بررسی کنید. کل بخش را برای آن موضوع بررسی کنید. از چه نمادی استفاده می کنند؟ از چه فونت هایی استفاده می کنند؟ از چه رنگهایی استفاده می کنند؟ تحقیقات برای ساختن برخی از ایده های طراحی لوگو مهم است. به دنبال راه هایی باشید که بتوانید شغلی را که در آن کار می کنید ، متمایز باشد.

 

به هر معنی ، مدتی را برای شکار در وبلاگهای لوگو و بررسی روند در وب سایت های آژانس استفاده کنید - اما اطمینان حاصل کنید که هرگز فقط موارد قبلی را در آنجا کپی نکنید. از آنچه می بینید ، الهام بگیرید و از آنچه در دنیای برندینگ مد روز است ، آگاه باشید - بلکه همیشه هدف خود را ارائه ایده های طراحی لوگو باشید که نه تنها با رقابت متفاوت است ، بلکه ساده و بی موقع نیز هستند



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو کو

هر ماه ، شما باید پروژه های جدید را تأمین کنید ، روی آن پروژه ها کار کنید ، کار نهایی را به مشتری تحویل دهید ، حتی ممکن است با تجدید نظر یا انتقاد برخورد کنید. و تقریباً هیچ چیز بهتر از به پایان رساندن یک پروژه موفق با مشتری بسیار راضی نیست.

مشکل این است: اگر شما فقط یک لوگو اصلی را به مشتری خود تحویل می دهید ، می توانید هربار که یک فصل را روی یک مشتری ببندید پول خود را روی میز بگذارید و به سمت دیگری بروید.

شما یک طراح لوگو هوشمند هستید. بنابراین مطمئنم که در وهله اول به اندازه کافی برای پروژه هزینه کرده اید . و تا زمانی که آنها یک مشتری وحشتناک نبودند ، همیشه این احتمال وجود دارد که شما دوباره با آنها کار کنید.

اما چیزی وجود دارد که بسیاری از طراحان لوگو هنگام اضافه کردن درآمد به کارهایی که قبلاً انجام می دهند ، از آن غافل می شوند.

این در حال افزایش است

امروز ، من قصد دلوگو 10 فروش برتر را به اشتراک بگذلوگو که طراحان لوگو مانند شما باید مشتری های خود را برای افزایش سریع درآمد خود ارائه دهند.

اما قبل از اینکه به این موضوع غرق شوم ، می فهمیم که چرا خرید و فروش چنین فرصتی بزرگ برای کسی است که در موقعیت شما قرار دارد.

همانطور که ایان در اینجا در وبلاگ توضیح داده است ، اولین توقف برای بسیاری از مشاغل یک لوگو است ، اما به زودی پس از آنکه به یک وب سایت یا مطالب دیگری مانند کارت ویزیت ، تصاویر اجتماعی ، علائم و غیره احتیاج دارید .

اگر نتوانید مشتری خود را ارتقا دهید ، آنها هرگز نمی توانند بدانند شما همچنین خدمات اضافی را ارائه می دهید و ممکن است در جایی دیگر برای مشاغل مورد نظر خود جستجو کنید.

و افزایش فروش لازم نیست سخت یا بی دست و پا باشد. این می تواند بسیار ساده باشد - مانند ارسال یادداشت یا پیشنهادی با فاکتور خود از طریق برنامه فاکتور مورد علاقه خود - از آنجا که می تواند مستقیم تر باشد - مثل درخواست یک نشست رسمی نشستن با مشتری خود برای کشف خدمات اضافی.

نکته اصلی این است که انتخاب کنید که چگونه upselling برای شما بهتر کار می کند.

صرف نظر از روند کار شما ، در اینجا 10 آپارتمان فروش ساده وجود دارد که می توانید به فهرست خود اضافه کنید تا سریعاً شاهد افزایش سریع درآمد باشید:

 

10 طراح لوگو Upsells باید پیشنهاد دهند

 

1. تغییرات لوگو

یکی از ساده ترین فروشهای پیشنهادی شما ، تغییرات لوگو است. هنگامی که مشتری شما با طراحی لوگو نهایی موافقت کرد ، ممکن است نیاز به چند تغییر جزئی برای کار در کلیه تنظیمات باشد.

در حالی که هر لوگو خوب باید در هر سناریوی ممکن کار کند ، حتی بهترین لوگو ها گاهی به کمک نیاز دارند. این که مشتری شما به نسخه آیکون یک لوگو بزرگتر احتیاج داشته باشد ، یا حتی می خواهد یک مقیاس خاکستری یا نسخه Pantone ساخته شده توسط شما باشد ، تغییرات روش بسیار خوبی برای بدست آوردن اندکی درآمد اضافی از هر پروژه است.

برخی از طراحان ممکن است بحث کنند که آیا شما باید برای انواع پرونده های اضافی هزینه کنید یا خیر. اما ارائه چند پرونده اساسی (فکر کنید .jpg ، .eps ، و .png) و فروش بیشتر برای انواع فایل های مبهم ممکن است کاملاً قابل قبول باشد.

به یاد داشته باشید ، مبلغی را که براساس ارزشی که به مشتری خود ارائه می دهید شارژ می کنید. اگر به انواع فایل تصادفی که قبلاً از آنها نشنیده اید ، به لوگو احتیاج دارند ، زیرا گلدوزی آنها می خواهد چند پیراهن بسازد ، این ارزش اضافی است که می توانید هزینه بیشتری را برای آن شارژ کنید.

 

2. راهنمای سبک / استفاده

یکی دیگر از فروش های بسیار طبیعی برای پیوند زدن به پروژه لوگو شما یک راهنمای سبک یا راهنمای استفاده است . این امر می تواند به ویژه موثر باشد اگر مشتری شما:

  • یک شرکت بزرگ با تعداد زیادی کلوگوند که از لوگو شما استفاده می کنند.

-یا-

  • مشتری کم ارزش و فاقد زرنگی که نکات ظریف در برندسازی را درک نمی کند.

 

البته ، فروش این به روز رسانی در شرایط قبلی به مراتب آسان تر است - وقتی مشتری بزرگتر است که نیاز به ثبات برند ، لوگو و سبک در تیم ها ، بخش ها و موارد مختلفی داشته باشد.

هرچند از فکر ایجاد راهنمای سبک عظیم برای لوگو خود دلسرد نشوید. این می تواند به سادگی یک یا دو صفحه با رنگ ، فونت ، فاصله و سایر دستورالعمل های استفاده باشد که می توانید به راحتی 50٪ اضافی را در قیمت پیشنهادی اولیه به مشتری ارائه دهید.

دقیقاً مانند یک لوگو ، مقدار راهنمای سبک در عمق ، طول یا تعداد صفحات آن یافت نمی شود. این توانایی در اختیار شما برای کمک به مشتری در اجرای یک لوگو جدید در سازمان خود (یک کار اغلب دلهره آور) است.

 

3. لوگوهای فرعی

مشابه تغییرات لوگو ذکر شده در بالا ، ایجاد زیر لوگو ها می تواند راهی عالی برای استخراج مقدار کمی اضافی از هر پروژه باشد.

لوگوهای فرعی شامل لوگوهایی با اضافات اضافی یا تغییراتی بر اساس استفاده مشتری شما برای آنها است. به عنوان مثال ، ارتقاء نسخه فقط نمادین از لوگو یا درج بخش های شرکت در لوگو.

یک مثال ساده از این می تواند یک دانشگاه باشد که در آن ده ها دپارتمان وجود دارند که هر یک از آنها می توانند از تنوع لوگو خود لذت ببرند. شهرها یا سایر شهرداریها موارد مشابهی دارند.

برای نشان دادن این نکته ، در زیر من ویدئویی از طرح های لوگو از آزمایشگاه MIT گنجانده ام ، که دارای طیف گسترده ای از لوگوهای اختصاری برای هر یک از گروه های تحقیقاتی Media Lab است.

 

4- چاپ مواد طراحی

شاید یکی از بارزترین نمایشی که برای طراحان لوگو وجود دارد ، مواد طراحی چاپ هستند. من در مورد کارتهای ویزیت ، نامه ، نامه های تبلیغاتی ، کالاهای تجاری و موارد دیگر صحبت می کنم.

به یاد داشته باشید ، وقتی برای یک شرکت یک لوگو طراحی و یا مجدداً طراحی می کنید ، این فقط آغاز سفر آنها است. یک قدم بارز دیگر در آن سفر ، چاپ تمام مواد مورد نیاز برای شروع کار است.

چرا مهارت های طراحی چاپ خود را به عنوان یک upsell ارائه نمی دهید؟ و اگر خودتان طرفداران چشمگیر طراحی چاپ نیستید ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید با یک فریلنسر دیگر همکاری کنید تا این کار را انجام داده و درآمد خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

به یاد داشته باشید ، سایت های شغلی آزاد فقط برای یافتن مشاغل آزاد نیستند ، بلکه می توانند مکانی عالی برای استخدام کارگران آزاد برای گسترش کالای تبلیغاتی شما به عنوان یک خلاق باشند. یک دنیای کامل استعداد در آنجا وجود دارد که منتظر همکاری شما با آنها هستید.

 

5. تصاویر اجتماعی

پنهانی نیست که رسانه های چشمی نحوه طراحی و تفکر درباره لوگو ها را کاملاً دگرگون کرده اند . این روزها مشاغل معدودی وجود ندارد که دارای صفحه فیسبوک ، حساب توییتر ، حساب اینستاگرام و صفحه لینکدین نیستند که همه آنها باید با لوگو جدید خود به روز شوند.

به عنوان یک طراح لوگو ، نه تنها اندازه لازم برای هزینه اضافی را به آنها اختصاص دهید ، بلکه لوگو های جدید را نیز بارگذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که از نظر عالی در حساب های اجتماعی خود ظاهر می شوند. و به یاد داشته باشید ، این چیزی است که شما به راحتی می توانید از دستیار که درآمد اضافی را با آن تقسیم می کنید ، برون سپاری کنید.

 

6. کار نگهدارنده / تکرار شونده

برای بسیاری از فریلنسرها و خلاقان از همه نوع ، غرق مقدس کار کردن به عنوان یک خلاق ، یک کار تکرار شونده است.

دانستن دقیقاً آنچه که شما هر ماه بر اساس تعداد مشتریانی که در آن نگهداری می کنید انجام می شود بسیار رضایت بخش است و می تواند به شما در خواب بیشتر در شب کمک کند.

اما ماهیت طراحی لوگو لزوماً برای تکرار کار مؤثر نیست.

به طور معمول ، پس از اتمام یک لوگو و تحویل پرونده های نهایی ، این پایان درآمد آن مشتری است - حداقل برای مدتی ، تا زمانی که آنها به یک لوگو دیگر (در صورت وجود) نیاز داشته باشند.

این بدان معناست که ، برای ایجاد درآمد های مکرر در مدل کسب و کار خود ، باید خلاق باشید. فکر کنید که چه مشتریانی می توانند به صورت هفتگی ، ماهانه یا سالانه از خدمات خود استفاده کنند و مایل به پرداخت هزینه های آن هستند.

به عنوان مثال ، اگر شما نماینده رسمی شرکت باشید هر بار مشتری خود می خواست کارت های ویزیت جدید چاپ کند؟ یا پیراهن های جدید طراحی شده است؟ داشتن یک مرد میانسال (یا زن) با دانش می تواند یک الگوی تجاری سودآور باشد.

باید اعتراف کنم ، این طرحی سخت برای طراحان لوگو است. شاید بتوانید در گروه فیس بوک Logo Geek چند ایده به اشتراک بگذارید ؟

 

7. حقوق اضافی

موضوع مالکیت معنوی (حق چاپ و مواردی از این دست) می تواند یک کرم چاله بی پایان باشد ، بنابراین به آرامی در اینجا می پرد. اما به عبارت ساده تر ، بسته به کشوری که در آن زندگی می کنید ، 100٪ کارهایی را که برای مشتری خود انجام می دهید ، دارید.

و حتی اگر آنها به شما برای این کار بپردازند ، شما هنوز هم حقوق خلاقانه ای در قبال آن دارید.

بسته به نحوه تهیه قرارداد بین شما و مشتری شما ، افزایش آنها برای کپی رایت اضافی (کامل) می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

توضیح این تاکتیک خیلی فراتر از محدوده این لیست نیست ، اما برای مبتدیان ، شرایط قرارداد "کار برای استخدام" و چگونگی تأثیر آنها بر مالکیت کار خلاقانه تحقیق می شود. از آنجا ، فکر کنید که از طریق آن حقوق اضافی که می خواهید به عنوان یک upsell به مشتری یا مشتری خود بفروشید.

 

8. سوگ و سایر کالاها

درست مانند مواد چاپ (ذکر شده در بالا) ، این احتمال وجود دارد که شرکتی كه شما در حال طراحی یك لوگو جدید هستید ، پیاده سازی های دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهد.

یکی از قیمتهای مشهور برای طراحان لوگو ، کالاهای مختلف ، کالاهای لباس ، لباس یا سایر مواد بدنی است.

کار اضافی می تواند به سادگی ایجاد یک قالب پرونده منحصر به فرد برای یک گلدوز یا چاپگر صفحه یا همان اندازه تحویل کالاهای فیزیکی نهایی به مشتری شما ساده باشد.

شرکت های تجاری وجود دارد که می توانید از آنها برای هزینه کردن محصول استفاده کنید ، لوگو را روی آنها چاپ کنید و مستقیماً به مشتری خود تحویل دهید - این امکان را برای شما فراهم می کند که حاشیه های خود را بدون در نظر گرفتن هر نوع خطرات موجودی افزایش دهید.

 

9. ارسال برای به روز رسانی در سایت ها

علاوه بر سایتهای رسانه های اجتماعی که به وضوح به بروزرسانی نیاز دارند ، ممکن است سایتها یا برنامه های مهم دیگری نیز وجود داشته باشند که مشتری شما دوست دارد لوگو جدید آنها در آن نمایش داده شود.

بالای سر من ، ضرورت به روزرسانی را که ممکن است با سایتهای زیر همراه باشد در نظر بگیرید:

  • اتاق بازرگانی یا سایتهای تجاری جامعه
  • سایت های بررسی مصرف کننده مانند Yelp
  • لیست های محلی Google
  • وبلاگها ، سایتهای نقد و بررسی یا مکانهای دیگر در گذشته لوگو شرکت آنها نشان داده شده است

پیگیری و درخواست به روزرسانی از صاحبان سایت های مختلف (یا بروزرسانی خودتان) می تواند یک فرایند خسته کننده و ترسناک باشد که بیشتر مشتریان از آن ترس دارند. اما با کمی کار اضافی (یا استخدام یک دستیار مجازی برای کمک به شما) ، این یک فرایند بسیار ساده است که بسیاری از مشتری ها مایل هستند هزینه های زیادی را برای آن بپردازند.

 

10. بسته های کامل مارک تجاری

آخرین پیشنهاد من می تواند کار زیادی باشد اما می تواند یک تن از درآمد اضافی را نیز برای تجارت طراحی لوگو شما به لوگوغان آورد.

ایجاد یک بسته کامل مارک تجاری می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد ، اما یک روش عالی برای شروع این است که این  7 مرحله را برای rebranding شرکت خود دنبال کنید . از آنجا که با هر مرحله با مشتری خود کار می کنید ، در نهایت یک برند کاملاً جدید برای مشتری خود ایجاد خواهید کرد.

کریس دو ، بنیانگذار آژانس برندسازی Blind ، تفاوت بین برندسازی و طراحی لوگو را به خوبی توضیح می دهد:

"اگر به یک مدرسه طراحی سنتی رفته اید ، یاد گرفتید که چگونه لوگو ها ، تصاویر فتوشاپ و نوع طرح را برای چاپ و صفحه طراحی کنید. اما شما یاد نگرفتید که چگونه با یک مشتری واقعی یک مارک معماری کنید. بنابراین وقتی مشتری به شما کمک می کند تا به آنها کمک کنید تا مجدداً وب سایت خود را ایجاد کنند ، به وب سایت خود می پردازید. با عمق پروژه متوجه می شوید که بسیاری از ما در صنعت تجربه کرده ایم - دورهای بی پایان تجدید نظر ، بازخورد ذهنی مانند "همسر من آن را دوست ندارد" ، فقط برای دیدن هرگونه تبخیر سود درست قبل از چشمان شما. ناامیدی وارد می شود. "

با کیت استراتژی CORE کریس می توانید در مورد تبدیل شدن به یک برند تجاری اطلاعات بیشتری کسب کنید (PS: این یک پیوند وابسته است و اگر تصمیم دارید دوره را طی کنید ، Ian در اینجا در LogoGeek درصد کمی از پولی را که خرج می کنید ، می بینید - بدون هزینه اضافی برای شما.)

 

چه افزایشی پیشنهاد می کنید؟

من دوست دلوگو آنچه را که در مورد لیست من برای آپارتمانهای بالقوه برای طراحان لوگو فکر می کنید بشنوم. آیا قیمتهای تبلیغاتی دیگری که ارائه می دهید من در اینجا از دست داده ام؟ شاید چیزی بسیار واضح باشد که من از آن غافل شده ام؟ بعد از مطالعه لیست با چه سؤالاتی روبرو هستید؟



:: برچسب‌ها: لوگو , طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لوگو کو
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد