30 لوگو بی انتها که هرگز از سبک خارج نمی شوند
نوشته شده توسط : لوگو کو

ا در دنیایی از مصرف سریع و رضایت فوری زندگی می کنیم. اما وقتی صحبت از لوگو شرکت شما می شود ، راه سبز همیشه سبز است. در حالی که دستیابی به روند طراحی آسان است (هرکسی می خواهد به عنوان یک کودک جدید جالب دیده شود) انتخاب طول عمر بیش از اعتبار خیابان به شما کمک می کند تا یک لوگو طراحی بی موقع بسازید که تست زمان باشد.

چرا؟ در مورد آن فکر کنید: مخاطبان شما با شما سن خواهند یافت ، بنابراین مارک شما باید به طور یکسان برای بچه ها و والدین جذاب باشد. مهم این است که با افزایش سن ارتباط مشترک خود را با مشتریان حفظ کنید. و در حالت ایده آل شما می خواهید یک لوگو به جای تخصیص بازارهای خاص برای توده ها جذاب باشد ، این بدان معناست که (شما آن را حدس زده اید) آن را ساده و به راحتی قابل تشخیص کنید.

برخی از قوانین کلی در مورد ایجاد یک لوگو بی انتها وجود دارد:

  • آن را ساده و در عین حال قوی نگه دارید
  • با قلم های کلاسیک بچسبید
  • فقط از 2 تا 3 رنگ استفاده کنید
  • آن را برای همه سیستم عامل ها سازگار باشد - از رسانه های اجتماعی گرفته تا بسته بندی

در اینجا لوگو های بی پایان برتر ما قرار دارند. بررسی کنید که چگونه این کار انجام شده است!

لوگو های بی انتها پرنعمت
-

 

این لوگو ها بافتی دانه دار و گاه فازی را ارائه می دهند که به ماشینهای چاپ قدیمی گره می زند و احساس احساسی ، دلتنگی را به شما می بخشد. لوگو های پرنعمت تمایل به مرز دارند ، که لوگوی آن را محصور می کند ، و بعضی اوقات به نظر می رسند دستی مانند نمونه های نانوایی کتری مس.

در روز به روز ، چنین سبک هایی فقط در تک رنگ امکان پذیر بودند ، اما اضافه کردن رنگ به آن پیچیدگی معاصر می دهد ، مانند لوگوی املاک و مستغلات سفید فیل.

لوگو های به موقع پرنعمت برای شرکت های سنتی یا کسانی که مدت هاست در این مکان قرار دارند کار می کنند ، مانند یک لوازم التحریر یا شرکتی که کالاهای چرمی تولید می کند. یک سبک پرنعمت دقیقاً به لوگو شما احساس می کند زیرا به طور عمد به گذشته تکیه می دهد. یک لوگو پرنعمت سنتی به مشتریان خود می گوید که مارک شما برای همیشه در بازار بوده است و همیشه برای همیشه در دسترس خواهد بود - مهم نیست که در واقع چه کسی تأسیس شده است.

لوگو های بی انتهای مینیمالیستی
-

 

طراحی لوگو بی انتها نباید پیچیده باشد. بهترین راه برای ارسال پیام به طیف گسترده ای از مخاطبان ، ساده نگه داشتن و عقب ماندن آن است. هنر خط ، شکل های هندسی و sans serif typing ابزارهای خوبی برای ایجاد یک لوگو حداقلی ، مدرن و بی انتها هستند.

لوگو های بی انتهای مینیمالیستی قابل درک هستند و به سرعت توسط توده ها قابل تشخیص هستند. اینها نمونه هایی از لوگو های بی انتها است که از طریق کشاورزی تا طراحی داخلی ، از طریق یک لوگو با کیفیت ساده و در یک سقوط ، یک تجارت را خلاصه می کنند.

لوگو های بی انتها تک رنگ
-

 

در مرحله اول ، با پرهیز از چند جوهر رنگ گرانقیمت ، لوگوهای تک رنگ وعده ارزش بسیار بهتری را می دهند. آنها همچنین از رنگهای جوان ، روشن ، گاه گراش مانند نئون ها تمیز تر و کلاسیک تر به نظر می رسند.

با استفاده از یک لوگو تک رنگ می توانید جزئیات بیشتری را در لوگوی خود وارد کنید زیرا پالت ناخوشایند است و باعث می شود فضای بیشتری برای آزمایش در جاهای دیگر فراهم شود. گاهی اوقات دشوار است که لوگوهای پیچیده را به رنگ بکشید زیرا ممکن است بیننده را گیج کند.

این سبک برای شرکتهای خدماتی حرفه ای که می خواهند آن را ساده نگه دارند و در عین حال پیچیده به نظر برسد ، به خوبی کار می کند.

لوگوهای رنگارنگ بی موقع
-

 

اگر می خواهید با رنگ بروید ، توصیه می کنیم با رنگ های اولیه چسبیده و پالت خود را به حداقل برسانید. شما حتی می توانید فقط یک رنگ اضافی را به یک پایه تک رنگ اضافه کنید یا به سایه های مختلف با همان رنگ بچسبانید ، مانند رنگ های آبی املاک و مستغلات کیم و رنگ سبز در لوگو Eden.

این انتخاب خوبی برای صنایعی است که اغلب با گروه های رنگی خاصی مانند سایه های سبز برای سلامتی و مارک های محیطی همراه هستند. رنگ می تواند بسیار قدرتمند باشد ، و شما باید مراقب باشید که از بالای صفحه خارج نشوید. می توانید با استفاده از رنگهای معنی دار که به صورت استراتژیک در لوگو شما قرار می گیرند ، آن را به صورت بی موقع ادغام کنید.

لوگو های چاپی بی موقع
-

 

یک روش مطمئن برای ساختن یک لوگو بی انتها ، چسبیدن به یک فونت کلاسیک و تبدیل کردن آن به کانون لوگو شما است. سعی نکنید با انتخاب چیزی کاملاً غیرقابل توصیف (حتی اگر فکر می کنید جالب به نظر می رسد) متهم باشید. بسیاری از این مثالها حتی حرف اول را نمی زنند که کلمه را در یک سطح یکنواخت و مختصر حفظ کنیم ، نه اینکه در تمام صفحه پیچیده شود.

در صورت انتخاب یک سبک روان تر آزاد ، اطمینان حاصل کنید که این کلمه آسان است ، مانند مثال زیبا Polarfuchs ، آن را بخوانید. اینها برای شرکتهای خدماتی که نمی خواهند بیش از حد پیشنهاد خود یا تجارتهای دیگری را که نیاز به کشیدن چند رشته قلبی دارند ، مانند صنایع حیوانات خانگی یا اسباب بازی ، به خوبی کار می کنند.

لوگو های بی موقع خاص موضوع
-

 

اگر شرکت شما در حدود یک سرویس یا کلمه قرار دارد ، چرا وقتی در حال طراحی لوگو بی انتها هستید ، روی آن تمرکز نمی کنید؟ حیوانات یک مثال عالی هستند: یک اسب نماینده یک رودو ، یک سگ پارس برای Woof Boost یک سرویس پیاده روی سگ و یک Hummingbird برای رستوران به همین نام است. به تصویر کشیدن یک موضوع به عنوان نمایندگی از نام تجاری شما به شما سمبل بی انتهایی می دهد که می توانید برای چند دهه با آن بچسبید.

این لوگو ها از تصاویری استفاده می کنند که حتی به عنوان یک شبح بریده نیز قابل شناسایی هستند. این پیام در تمام زبانها و الفبای کاربرد دارد ، بنابراین این سبک از لوگو بی انتها نیز برای مارک های بین المللی مناسب است.

زمان بی انتها

-

داشتن یک لوگو بی انتها یک پایه محکم برای برند شماست ، فارغ از اینکه برنامه های شما چیست. با استفاده از این نمونه ها به عنوان الهام بخش می توانید یک لوگو ایجاد کنید که از زمان مخالف باشد و به آینده خود ادامه دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: